Trocha historie

 

Vše začalo, když ostřílený závodník Jet odjel ze South City na anglický venkov nadýchat se čerstvého podzimního vzduchu a pozdravit své staré známé na Blackwoodském závodišti. Jaké však bylo jeho překvapení, když uviděl neznámého jezdce s respekt budící přezdívkou Commander. Zdálo se, že nevlídné počasí a silný vítr mu jen vzbuzuje slabý úsměv ve tváři. Proplétal se mezi nezkušenými nováčky a vyhrával jeden závod za druhým. Nějakou dobu tohoto cizince Jet jen pozoroval, ale nakonec to nevydržel a zeptal se: "hey amigo, where are you from??" Odpověď ho šokovala. "Czech republic".

 


dobové foto zrodu teamu, zleva: Jet, Commander

 

Tak takhle nějak by se dal popsat zrod našeho týmu :) (duben 2004). Netrvalo dlouho a contact list v icq se nám každému rozrostl o jednu položku. Pak následovalo shánění dalších závodníků. Jako první se naskytl Agarash, ale jeho nedostek času a celkový nezájem o tým vyůstily v jeho brzký odchod. Další volba byla celkem jasná. Nitemare. Pro své schopnosti jak na trati tak i celkově ve světě IT byl jednohlasně přijat. Vlastně dvojhlasně ;). Následovalo velmi schizofrenní období, kdy jsme se stále nemohli dohodnout na názvu týmu. Padaly návrhy jako třeba Czech Advanced Racing Team, Czech Pro Racers nebo Czech Mini Team. Nakonec zbyl kompromisní "Czech e-Racing Team". Když už byl konečně název na světě, nic nebránilo tomu, abychom si před jméno začali psát tag "CeRT" (1.7. 2004). Čas plynul a přiblížila se 1. Česká Liga. A protože zastoupení jen třemi členy se nám zdálo málo, byl přijat i Ravenak . Liga se nedostala ani do své poloviny a už se k nám hlásil další člen. Byl to Miondir. Svým jezdeckým uměním (mimochodem na myši a se shitózním hardwarem) a smyslem pro fair play nás přesvědčil, že bude hoden býti též v CeRTu.
Ligu jsme nakonec obsadili jako nejpočetnější tým :).

 


CeRTi v černém, zleva: Jet, Speed, Commander, Nitemare, Miondir

 

Ve druhé sezóně ligy nás ovšem jelo o jednoho méně (tj 3), protože nedostatek času a určitá nechuť podrobit se několika (rozporuplným) pravidlům ligy, zabránila účasti dvěma závodníkům. Po skončení druhé sezóny ligy (únor 2005) se k nám přidal SpeeD, který odešel z dnes již neexistujícího týmu Crazy Garage. Dokázal že mu není cizí jak RWD tak i FWD a proto byl většinou hlasů přijat.

Za nějaký čas se objevil neznámý jezdec (not^bad), který si liboval v LX6 a o to větší překvapení bylo, když se ucházel o přijetí do našeho týmu. V LFSW statistikách neměl příliš mnoho výsledků, proto se někteří členové stavěli k jeho přijetí poněkud rozpačitě. Nakonec ale nepadlo žádné rozhodné "ne", proto byl přijat. Menší šok nastal, když jsme se od něj dozvěděli, kdo vlastně je. Nikdo jiný, než Greedy, který v minulosti úspěšně reprezentoval tým SCCC.

Bohužel u nás Greedy dlouho nevydržel. Nejezdil a dokonce se ani neobjevoval online. Až jednoho dne podal zprávu, že vystupuje z CeRTu a celkově končí svoje působení v LFS.

Dlouhé čekání na S2 vyplnily pouze narozeniny CeRTu a sraz LFS komunity na FIA GT v Brně. Po vydání LFS S2 (24. 06. 2005) jsme se na něj všichni hladově vrhli a hráli a hráli. Neuplynul však ani měsíc a na obzoru se objevila třetí sezóna 1. České ligy. Při trénování ligových tratí se ukázal jako velmi talentovaný jezdec Jardier, který jezdil výborné časy jak na klávesnici, tak i na nově pořízeném volantu. Slovo dalo slovo a Jardier nastoupil do ligy jako nový zástupce CeRTu.

 


vyhlášení ALSC vítězných týmů na autodromu v Mostě, zleva: Sali, Loukota, Jet, Speed, Mark Novys, Los

 

Po skončení Actual Linux Summer Cupu, ve kterém CeRT zastoupený Jetem a SpeeDem obsadil krásné 1. a 3. místo jednotlivců a 1. místo v týmech, jsme se plynule začali připravovat na další sezonu ligy. Tentokrát však ve znamení Škodovky, protože skiny a výběr vozu (FXO) umožnil nasimulovat Octavia Cup téměř se vším všudy. Bohužel kvůli celkové vytíženosti jezdců nastoupil do této sezony pouze Commander, ale i tak si vedl úspěšně a obsadil pěkné 4. místo. Po této sezoně se už pomalu stalo tradicí, že se někde uskuteční sraz české LFS komunity spojený s vyhlášením vítězů a předáním cen. Ani SROC nebylo výjimkou, a tak se vyhlašovalo a předávalo v jednom útulném pražském klubu.

 


vyhlášení HITSKT vítězných týmů na autodromu v Mostě, zleva: Chaos, K4ri, Kuba, Commander, Jet, Jimik, Sali

 

Další sezona na sebe nenechala dlouho čekat a na obzoru se objevila High in The Sky Kaipan Trophy, která pokračovala v trendu napodobovat poháry skutečných vozů, o což se tentokrát postaralo LX4. Nyní poprvé společně nastoupili Jet a Commander což bylo opravdu smrtící kombo :). Tuto sezonu jsme obsadili na 1. a 5. místě jednotlivců a tradičně na 1. místě týmů. Vyhlášení HITSKT proběhlo, stejně jako při ALSC, na Mosteckém autodromu, kde měl zázemí hlavní organizátor ligy Chaos.

Poté se poněkud vyhrotila situace vnitřních záležitostí týmu a byl vyloučen Ravenak.

Do další sezony ligy tedy nastupoval CeRT o jednoho jezdce chudší. Tento pohár Moto Market Hot Hatch Cup, jak už název napovídá, okupovaly "malé" GTR vozy XFR a UFR. Tato populární třída se dočkala celkem velkého zájmu ze strany jezdců a o napínavou ligu bylo postaráno. Bohužel se všech závodů této ligy zúčastnil pouze Jet, a tak nám týmový titul unikl. Útěchou může být Jetovo 1. místo mezi jednotlivci. Vyhlášení opět proběhlo na Mosteckém okruhu, za asistence pohledných hostesek, závodních strojů a rozmarného počasí.

Během MMHHC se ukázali jako velmi talentovaní jezdci Itar a Harad. Tito se umístili na 4. a 5. místě, což byl při takovéto konkurenci velmi pěkný výsledek. O přijetí do týmu měl rozhodnout souboj těchto dvou jezdců v samostatném závodu, ale protože si vedli velmi dobře jak v lize tak v tomto závodu, byli přijati oba.

 


když selže GPS navigace, přijde ke slovu papírová... takto vypadá spolupráce týmu naživo

 

Po MMHHC následovala druhá sezona Oktávek, tentokrát pod hlavičkou Cardo Racing -> CROC. V ní se nejvíc ukázali čerstvě přijatí, Itar s Haradem. V týmech vybojovali druhé místo, Harad skončil celkově třetí jenom 3 body za druhým Eraserem, Itar byl devátý, dokázal se tak vejít do Top 10.

Po CROC se k nám na Itarovu přímluvu připojil Kid. Mohl tak reprezentovat s ostatními v IC GTR lize. CeRT v této soutěži měl největší zastoupení od ALSC: Jet, Itar, Kid, Miondir, Harad. Jet s Itarem utvořili vítězný tým, když s velkým náskokem porazili VCz. Poprvé se však nikomu z našich nepodařilo dostat na bednu, Itar skončil těsně pod ní na 4. místě, Jet 8., Kid 18. Miondir s Haradem se nezúčastnili všech závodů.

IC GTR byla druhou a poslední oficiální českou ligou pro Itara v našich barvách. Ten se rozhodl založit vlastní tým, proto od nás odešel. Jako náhrada místo něj přišel, tehdy ještě nováček, Poly, který se ukázal v dobrém světle s F1, ve FIJA Race. Od té doby si konkurence rve vlasy, že nebyla rychlejší, než my.

Zatím poslední oficiální ligou byl PCO SOC, opět oktávky, do kterých nastoupili Kid, Poly a Miondir. Kid s Polym utvořili hlavní tým, který skončil 4., Poly byl mezi jezdci 4. celkově, Kid 11.

Mimo oficiální ligy proběhly i dva ročníky Týmové bitvy. V sezoně 2007 jsme se i přes nevalnou aktivitu dokázali umístit těsně pod bednou, ročník 2008 jsme pak suverénním způsobem vyhráli před KxR.

 


Poly - vítěz 911 cupu #2

 

V době mezi 2.3.-11.5. 2009 probíhal 911 cup, pořádaný týmem SDI. Bohužel kvůli nedostatku času našich závodníků do poháru nastoupil pouze Poly spolu s Mottem, s kterým vytvořili "provizorní tým" Firestorm pouze pro účely 911 cupu. Nedostatek naší účasti Poly však vyvážil zlatem, a to doslova, protože se v tomto poháru umístil na krásném 1. místě!

More success coming soon...

 

Chcete se přidat?

 

Podmínky pro přijetí do týmu

1. Závodník musí být české nebo slovenské národnosti.
2. Závodník musí mít smysl pro Fair Play
3. Závodník musí vlastnit PLNOU verzi LFS S2
4. Každý, kdo chce do našeho týmu, musí prokázat určité schopnosti. Tyto schopnosti pak posoudíme a rozhodneme jen podle své libovůle.
5. Závodník se musí chovat slušně na trati i mimo ni.
6. Závodník by měl být aktivní.
7. Závodník musí souhlasit s přijetím tagu před nick, používání týmového skinu automobilu a měl by mít komunikační nástroj na bázi IM.